ETKİNLİK YÖNETİMİ
REVIVA, etkinlik ve projelerinizi en uygun bütçeyle ve beklentilerinize göre planlar, koordine eder ve yönetir. Reviva, etkinlik yönetimini proje yönetimi ilke ve prosedürlerine göre gerçekleştirir. Reviva ile festivaller, konferanslar, törenler, düğünler, resmi partiler, konserler, iş kahvaltısı toplantıları gibi küçük ve/veya büyük ölçekli kişisel veya kurumsal etkinlikler için işbirliği yapabilirsiniz. Reviva’nın Etkinlik Yönetimi Hizmetleri, marka incelemesi, hedef kitlenin belirlenmesi, etkinlik konseptinin tasarlamanması ve etkinlik öncesi teknik hazırlıkların koordine etmesi iş adımlarını da içermektedir.
Ayrıca etkinlik yönetimi süreci bütçeleme, zamanlama, yer seçimi, gerekli izinlerin alınması, ulaşım ve araç parkının koordine edilmesi, konuşmacıların veya eğlencelerin düzenlenmesi, dekorun düzenlenmesi, etkinlik güvenliği, catering, üçüncü taraf satıcılarla koordinasyon ve acil durum planlarını içerir. Her olay doğası gereği farklıdır, bu nedenle her olayın planlanması ve yürütülmesi süreci, olayın türüne göre farklılık gösterir.